مصاحبه آرشیو خبر ها
برای تقویت پای راستم ، چادرهای وینوو را پایین کشیده ام!

برای تقویت پای راستم ، چادرهای وینوو را پایین کشیده ام!

پائولو دیبالا بعد از گل 3 امتیازی اش مقابل رم، یک مصاحبه ی طولانی با کوریره دلا اسپورت کرده:

 

آیا احساس می کنم شبیه مسی هستی؟

 

من همیشه تلاش می کنم خودم باشم، من سعی می کنم هر روز با تعهد و کوشش پیشرفت کنم. بازیکن های کمی به سطح مسی می رسند. چون رسیدن به چیزهایی که نشان داده سخت است. ولی هر کسی می تواند تلاش کند تا برای تیمش به خوبی کار کند. و این کاری است که من در هر بازی انجام می دهم. من هنوز لئو را ندیده ام، وقتی به تیم ملی دعوت شدم او آنجا نبود. شبیه مسی شدن سخت است، من اگر فقط کمی هم شبیه او شوم خوشحال خواهم شد. در آرژانتین به م می گفتند حرکاتم شبیه آگوئرو است.

 

گل فوق العاده ای به رم زدی...

 

بله، سخت بود چون من در موقعیت تنگ و بسته ای بودم و گزینه های زیادی نداشتم، من تلاش کردم سریع ترین حرکت را انجام دهم و خوشبختانه از دروازبان سریع تر کار کردم.

 

آلگری می گوید باید پای راستت بهتر باشد...

 

بله درست است، درست است. او در تمرین همیشه این را گوید اما من همیشه با پای چپم شوت می زنم من یک کار خاص انجام می دهم: روی سانتر سعی می کنم والی بزنم یکی با پای راست و یکی با پای چپ. آیا تا حالا در وینوو شیشه شکسته ام؟ (می خندد) ‌، من چند تا از چادرها را پایین کشیدم، اما تعداد کمی هم گل زده ام.

 

هواداران به خاطر حضور نماینده های بارسلونا در ورزشگاه برای مشاهده ی بازی تو و پوگبا نگرانند...

 

نه، هواداران نباید نگران باشند، من اینجا خوشحالم، تازه 6 ماه است که آمده ام و به رفتن فکر نمی کنم. امروز بیشتر از همیشه از کاری که می کنم راضی هستم. همان احساسی را داشتم که مدتی قبل در پالرمو حس می کردم. احساس بسیار خوبی دارم.

 

آیا انتظار داشتی که تا اینجای فصل این همه گل زده باشی؟

 

راستش را بخواهید، نه. شاید حتی فکر نمی کردم اینقدر بازی کنم، چون می دانستم رفتن به یک تیم قدرتمند با این همه مهاجم عالی اصلا آسان نخواهد بود. اما با سری افکنده به اینجا امدم تا یاد بگیرم و به نصیحت های هم تیمی هایم گوش بدهم و پیشرفت کنم.

 

آیا هدفت برای زدن 15 گل را به روز کرده ای؟

 

نه، من قبلا هم گفته ام. هدفم همان است. ما هنوز در جدول دوم هستیم، نمی توانیم مغرور شویم چون هنوز چیزی به دست نیاورده ایم.

 

دوئل با ناپولی و هیگواین؟

 

از این موضوع لذت می برم، چون گونزالو هم مثل من آرژانتینی است. من وقتی در تیم ملی با او بودم تحسینش کردم، می دانم که من قادر به چه کارهایی هستم و او قادر به انجام چه کارهایی است. او بسیار قدرتمند است و این را در رئال مادرید به اثبات رسانده و جام های زیادی برده است و حالا دارد اینکار را در ناپولی تکرار می کند. من خوشحالم که او گل می زند، امیدوارم برابر ما گل نزند.

 

آیا با هم دوستید؟

 

بله، حتی روز شنبه با هم تماس گرفتیم و کمی حرف زدیم. من برای او بهترین آرزو ها را کردم، اما به او گفتم وقتی به اینجا بیایند...

 

خصوصیت هیگواین که به آن غبطه می خوری؟

 

شاید پای راستش (دوباره می خندد) او می چرخد و شوت می زند، این چیزی است که من می توانم از او یاد بگیرم.

 

آیا تنها ناپولی رقیبتان است؟

 

نه فکر می کنم اینتر و فیورنتینا هم هنوز در کورس هستند، 17 بازی دیگر مانده، شکست کار را برای رم سخت کرده است، اما آنها تیم قدرتمندی هستند و هرگز نباید گفت هرگز!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: